Naar MOI University in Kenia! - De voorbereidingen (1)

18 februari 2016 - Eibergen, Nederland

Beste mensen!

7 maart vertrek ik samen met Skip naar Kenia, om daar aan de MOI University in Eldoret onderzoek te gaan doen naar onderwijs in Kenia. Ook gaan we waarschijnlijk vakken volgen over Afrikaanse geschiedenis en daarnaast natuurlijk ook veel leuke plekjes bekijken.

Vandaag hebben we te horen gekregen dat onze VIOS onderzoeksbeurs officieel is toegekend, dus dat is heel mooi nieuws!

Ik heb al erg veel zin in de reis en ben nu bezig met de laatste voorbereidingen. Verder is het aftellen en in de tussentijd nog veel werken (extra centen verdienen!).

Morgen geef ik alvast een uitzwaaifeestje in de lokale Irish Pub, waar iedereen welkom is om een drankje te doen. Ook ga ik hier de eerste show met m'n nieuwe band geven. En voorlopig dus ook even de laatste, tot ik weer veilig terug ben uit Kenia!

Tot zover mijn allereerste verhaaltje. Tot de volgende keer!

1. Kirsten:
    Hej Gijs
    Ik verheug me er op je avonturen te gaan volgen. Veel plezier!
  2. Thijs Boevink:
    18 februari 2016
    Ik wens jullie veel succes, plezier, avontuur én een schitterend verblijf toe....Afrika zal jullie harten stelen....ga jullie met veel interesse volgen.....kan er helaas morgen niet bijzijn dus alvaat vanaf hier een goede reis gewenst en Carpe Diem! Groeten Thijs
  3. Thijs Boevink:
    18 februari 2016
    Ik wens jullie veel succes, plezier en avontuur in Kenia! Afrika zal 100% zeker jullie harten stelen.....heel stoer dat jullie het aangaan en met zo'n instelling gaat dat zeker goedkomen...ga met plezier jullie avontuur volgen! Kan er morgen waarschijnlijk helaas niet bij zijn dus vanuit Eindhoven alvast een goede reis en een Epic Trip! ✌
  4. Kees Jan:
    Waar is die pub? :-)
    Kom nog even langs voordat jullie weggaan. Veel plezier morgen,
    Kees-Jan
  5. Lynn: